Subject: Teavitus – liikumissündmus "Sõbraralli 2025" Tartus 23. augustil
From: Sabalipu Teenused <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 26 Jun 2025 07:18:48 +0300

Tere Transpordiameti meeskond

Soovime teavitada Teid, et 23. augustil 2025 toimub Tartus kogukondlik
liikumissündmus Sõbraralli 2025, mille raames liiguvad koeraomanikud koos
oma lemmikutega ~13 km orienteerumisrajal mööda Tartu linnaruumi.

Tegemist on aeglasemas tempos, hajutatud liikumisega sündmusega, kus
osalejad läbivad erinevaid kontrollpunkte. Üritus toimub ainult
kõnniteedel, parkides ja teede ääres, autoliiklust me ei sulge ega häiri.

Sündmus on kooskõlastatud Tartu Linnavalitsusega ja luba on olemas.
Osalejate turvalisus on meie jaoks prioriteet. Lisaks on meil meeskond
liikumas punktide vahel, et jälgida korra tagamist.

Soovime lihtsalt teavitada Teid, et olete teadlikud sündmusest ja vajadusel
arvestaksite sellega oma töövoogudes.

Aitäh ja soovi korral oleme valmis täpsustama ka trajektoori või jagama
rajaskeemi.

Lugupidamisega
Laura Koitsaar
Sõbraralli korraldaja
[email-masked]
56855434